77946669 | 09109200500 info@loyalt.ir

اتوماسیون باشگاه مشتریان

ما می‌دانیم که چگونه می‌توان یک رابطه قوی با مشتریان ایجاد کرد

نرم افزار باشگاه مشتریان

اتوماسیون وفاداری و مدیریت ارتباط با مشتری کسب و کار شما

اتوماسیون و نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار چیست؟

در فضای رقابتی امروز برای رشد یک کسب و کار می بایست حفظ و افزایش مشتریان در کنار افزایش تعاملات مالی با مشتریان کنونی صورت پذیرد. باشگاه مشتریان وفادار شامل مجموعه ای از فعالیت ها و ابزارهایی است که هدفشان ایجاد رضایت و وفاداری در مشتری در کنار افزایش تعاملات دوطرفه با کسب و کار می باشد.

با توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.

از متداول ترین کسب و کارهایی که تا به امروز به صورت سفارشی سازی شده از باشگاه مشتریان وفادار استفاده کرده اند می توان به: بانک ها و موسسات مالی، شرکت های هواپیمایی و گردشگری، موسسات آموزشی، مراکز خرید و تجاری، شرکت های تولیدی، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های خرده فروشی، شرکت های خودروسازی، رستوران ها و … اشاره نمود.

برنامه‌های وفاداری

 

تحلیل رفتار مشتری

 

مدیریت فروش

 

مدیریت مشتریان

 

مدیریت کاربران

 

مدیریت شعب

 
t

نظر سنجی

 

سیستم امتیازدهی و سطح بندی

 
برنامه وفاداری برای خرده فروشی ها

برنامه وفاداری برای خرده فروشی ها

"واردن میر" برنامه وفاداری به‌صورت " سیستم یکپارچه اقدامات بازاریابی که هدفش وفادارتر کردن مشتریان از طریق ایجاد روابط شخصی‌سازی‌شده با آن‌هاست" تعریف می‌کند.هدف چنین برنامه‌ای توسعه‌ی بیشتر درجه وفاداری و تعهد در میان پایگاه مشتریان با نظر به حفظ مشتریان است. کارت...

7 روش برای جذب مشتریان جدید

7 روش برای جذب مشتریان جدید

ایجاد یک لیست درست از مشتریان کاری طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد. سعی کنید از این 7 مرحله برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید. به‌عنوان صاحب یک کسب و کار کاملاً آگاه هستید که مشتری پایه و نیروی حیاتی شرکت شماست. جریان ثابتی از مشتریان جدید به شما فرصتی برای رشد کسب و کار و...

اهمیت وفادارسازی مشتریان

اهمیت وفادارسازی مشتریان

بر اساس قانون پارتو، 80 درصد نتایج کسب و کار ناشی از 20 درصد فعالیت‌ها می‌باشد. پارتو به افراد و شرکت‌ها توصیه می‌کند تا با تمرکز و اولویت‌بندی فعالیت‌های خود بر روی کارهایی متمرکز شوند که موجب بیشترین نتایج خواهد گردید. در این پروسه بهتر است ابتدا مشتریان سودآور...

2 + 2 =

قبل از خرید اتوماسیون و نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار سوالی دارید؟

کافیست فرم روبرو را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت متخصصین پاسخگوی شما باشند..