77946669 | 09109200500 info@loyalt.ir

اتوماسیون باشگاه مشتریان

ما می‌دانیم که چگونه می‌توان یک رابطه قوی با مشتریان ایجاد کرد

نرم افزار باشگاه مشتریان

اتوماسیون وفاداری و مدیریت ارتباط با مشتری کسب و کار شما

اتوماسیون و نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار چیست؟

در فضای رقابتی امروز برای رشد یک کسب و کار می بایست حفظ و افزایش مشتریان در کنار افزایش تعاملات مالی با مشتریان کنونی صورت پذیرد. باشگاه مشتریان وفادار شامل مجموعه ای از فعالیت ها و ابزارهایی است که هدفشان ایجاد رضایت و وفاداری در مشتری در کنار افزایش تعاملات دوطرفه با کسب و کار می باشد.

با توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.

از متداول ترین کسب و کارهایی که تا به امروز به صورت سفارشی سازی شده از باشگاه مشتریان وفادار استفاده کرده اند می توان به: بانک ها و موسسات مالی، شرکت های هواپیمایی و گردشگری، موسسات آموزشی، مراکز خرید و تجاری، شرکت های تولیدی، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های خرده فروشی، شرکت های خودروسازی، رستوران ها و … اشاره نمود.

برنامه‌های وفاداری

 

تحلیل رفتار مشتری

 

مدیریت فروش

 

مدیریت مشتریان

 

مدیریت کاربران

 

مدیریت شعب

 
t

نظر سنجی

 

سیستم امتیازدهی و سطح بندی

 
نقشه سفر مشتری چیست؟

نقشه سفر مشتری چیست؟

نقشه‌ سفر مشتری (Customer Journey Maps)، ترسیم فرآیندی است که مشتری برای تحقق یک هدف باید طی کند. از نقشه سفر مشتری برای درک و توجه به نیازهای مشتریان و معضل‌های مرتبط استفاده می‌شود. نقشه‌ سفر مشتری با جمع‌آوری مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و اهداف مشتریان و تبدیل آن‌ها به...

کیفیت محصول در برقراری ارتباط با مشتریان

کیفیت محصول در برقراری ارتباط با مشتریان

رضایت مشتری به کیفیت محصول و خدمات نیز وابسته است. کیفیت دقیقاً چیست؟ کارشناسان مختلف کیفیت را این‌گونه معنا کرده‌اند: «مناسب بودن جهت استفاده»، «همسانی با احتیاجات» و «عاری از نوسانات کیفی» ما تعریف انجمن کیفیت امریکا را به کار می‌بریم: «کیفیت، به مجموع ویژگی‌ها...

افزایش فروش از طریق قدردانی از مشتریان

افزایش فروش از طریق قدردانی از مشتریان

مشتریان در صورت ارتباط با شما و اطمینان از خوب بودن نیت قلبی‌تان در مورد آن‌ها، می‌توانند به شما اعتماد کنند و وقتی به دنبال راه‌حلی برای مشکلاتشان هستند شمارا انتخاب می‌کنند. اعتماد به‌مرورزمان و باتجربه ایجاد می‌شود. اعتماد مفهومی عمیق و خیلی شخصی است و درستی وامانت...

11 + 13 =

قبل از خرید اتوماسیون و نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار سوالی دارید؟

کافیست فرم روبرو را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت متخصصین پاسخگوی شما باشند..